loading...
آلونکـــ
مرتضی . ع بازدید : 20 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

fu1512 تا حالا دقت کردین؟! / مطلب طنز

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟

 

تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت لخت بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟

 

به ادامه مطلب بروید...

مرتضی . ع بازدید : 15 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


پایه‌های متعدد و سبزرنگ این چراغ‌مطالعه‌ی ابتکاری با الهام از چمن‌‌ طراحی شده‌اند؛ به طوری‌که نورِ سرِ این پایه‌ها مانند قطره‌ی شبنم نوک چمن می‌درخشد! همانطور که از اسم محصول پیداست، به‌خاطر نرم بودنش به هر سمتی متمایل می‎‌شود. ضمناً روشنایی این لامپ کم‌مصرف از نوع ال-ئی-دی است. بقیه‌ی عکس‌ها را ببینید...

مرتضی . ع بازدید : 14 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در مدل برقی این خودرو از دو موتور الکتریکی ۲۰ کیلوواتی که در چرخ ها قرار گرفته و یک باطری لیتیومی بهره می برد که بردی در حدود ۱۹۳ کیلومتر را برای این خودرو فراهم می کند.
Nuovo Carver One

CARVER ONE

به ادامه مطلب بروید...
مرتضی . ع بازدید : 11 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یک یتیم خانه در یک شب تاریک و طوفانی. راهرویی سراسر پوشیده از خون و بوی جسد تازه. در پرورشگاه، زیر نور روشن نوارهای جشن تولد، اما بجای لالایی، صدای فریاد یک گارد بسته شده به صندلی شنیده می شود. قاتلی بی صدا، یکی یکی شکارهایش را نابود می کند. یک لحظه، در این قایم موشک مرگبار، یک توپ رنگارنگ روی زمین قل می خورد و سر رشته آن به یک استخر توپ ختم می شود که بجای بچه ها، جسد یک مرد در آن پنهان شده است. اینجا یک یتیم خانه است، ولی تعداد اجساد با تیک تیک ثانیه ها بیشتر می شود. بهتر است اینجا را کارخانه تولید یتیم بنامیم.

Hitman: Absolution ساخته جدید استودیوی دانمارکی IO Interactive اکشن تر و خونین تر از قبل شده است. طنز تلخ آن همچنان باقی است و توره بلیستاد (Tore Blystad) کارگردان بازی می گوید: "در ابتدای ساخت Absolution ما این طنز را از بازی حذف کردیم. می خواستیم بازی جدی تر باشد، پس این طنز باید از آن حذف می شد. ولی بعداً دوباره به بازی بازگشت و ما هم از آن استقبال کردیم. این یکی از ساختارهای پایه ای بازی است." واقعاً هم همینطور هست. آن نیشخندی که در بعضی صحنه های قسمت های قبلی Hitman بر لب داشته اید را در این بازی دوباره خواهید دید. مرحله یتیم خانه اولین نمایش بازی است که IO بعد از E3 به مطبوعات نشان داده و بازگشت Agent 47 را بعد از 5 سال نشان می دهد.

به اد امه مطلب بروید...

مرتضی . ع بازدید : 12 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

som-unveils-soaring-daylit-tower-for-chinas-greenland-group-suzhou-center-pichgooshti-00

به تازگی، SOM Chicago اعلام کرد که در یک مسابقه‌ی طراحی، با طراحی برجی برای مرکز سرزمین سبز سوژو، توانستند پیروز شوند. این برج ۳۵۸ متری، نقطه‌ی عطفی برای شهر Wujiang خواهد بود و همچنین در دل این برج، طرحی شبیه به چشم، سوسو خواهد زد. از آن‌جا که این برج، یک برج سبز و سازگار با محیط زیست خواهد بود، از روشنایی روز و تهویه‌ی مناسب بهره خواهد برد. SOM در طراحی این برج سعی بر این داشته است که علاوه بر صرفه‌جویی در انرژی، بالاترین کارایی مکانیکی و زیرساختی را مد نظر قرار دهد و در این راستا، تدابیر مهندسی بسیاری را اتخاذ کرده است...
به ادامه مطلب بروید...

مرتضی . ع بازدید : 20 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تست و بررسی ائودی TTRS مدل 2012 که اتومبیلیست بسیار دوست داشتنی رو در این پست اختصاص دادیم . مشخصات فنی این خودرو عبارت است از موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری TFSI که قادر به تولید 360 اسب بخار قدرت با گشتاور 332 پاوند فوت که این نیرو به هر چهار چرخ منتقل میشود و شتاب 4.3 ثانیه رو حاصل میکنه . 





مرتضی . ع بازدید : 26 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این دوچرخه توسط موجودات فرازمینی طراحی نشده، بلکه توسط Edward Kim و Benny Cemoli طراحی شده و در واقع یک دوچرخه‌ی الکتریکی است که دارای یک باتری در زیر صندلیش می‌باشد و در مواقعی که دوچرخه در حالت الکتریکی باشد، نیرویش را از باتری می‌گیرد (و البته در زمستان، شما را کمی گرم می‌کند…!) در مواقعی که این دوچرخه در حالت غیر الکتریکی است، راننده‌ باید زحمت بکشد و با پا زدن انرژی دوچرخه را تامین کند که بخشی از انرژی در باتری نیز ذخیره می‌شود. بدنه‌ی این دوچرخه، مکانی برای شارژ تلفن همراه نیز دارد. البته چیزی که بیشتر از هر چیز درمورد این دوچرخه نظر من را جلب کرد، طرح تایر‌های آن است!

آلونکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما در آینده در آلونک به چه مباحثی بپردازیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 5,688